Anul acesta mi-am propus sa aducem in prim plan cele mai fierbinti subiecte din digital marketing. In ultimul an s-au petrecut multe schimbari pe web, iar marketerii s-au trezit in fata unei avalanse de noi oportunitati. Asa ca le vom include pe marea lor majoritate in program.
Pe de alta parte, activitatile traditionale din online dau din cand in cand batai de cap companiilor, motiv pentru care am creat doua sesiuni speciale pentru a “repara” campaniile care nu merg foarte bine.
In sustinerea ambitiei noastre, am invitat patru specialisti internationali, care vin din discipline diferite ale marketing-ului, pentru a oferi o imagine cat mai buna a oportunitatilor pe care le ofera mediul digital.
Alexandra Mecklenburg
Business Partner & Global Brand Director at OgilvyInteractive, Londra
Are peste 11 ani experienta in advertising, dintre care 7 au fost petrecuti in zona digitala, coordonand actualmente activitatile unor branduri internationale mari.
Steffen Thejll-Moller
Digital Strategist, Associate Director, Fleishman Hillard, Bruxelles
Specialist in social media si comunicare online, coordoneaza campaniile digitale in grupul din care face parte.
Emma Searles
Activation Director at MEC Global Solutions
Practician cu experienta in mediul digital dezvoltata in ultimii 7 ani intr-una din cele mai puternice agentii de media din lume.
Filip Pieczynski
Vice President, Gemius SA
Cunoaste foarte bine zona de research online si acopera subiecte legate de eficienta campaniilor pe Internet.
Alaturi de ei vor fi mai multi specialisti locali cunoscuti. Pentru detalii despre eveniment si inscrieri, vizitati www.digitalforum.ro.