Florin Grozea, cunoscut ca membru al trupei HI-Q, blogger si antreprenor online, si-a propus sa lanseze patru noi start-up-uri in 2011. Intre acestea se numara si o agentie interactiva dedicata industrie muzicale romanesti. Noua companie, anuntata pentru luna martie, va functiona pe modelul clasic al agentiilor de advertising online, oferind un pachet similar de servicii, insa se va adresa exclusiv artistilor, caselor de discuri, managerilor si caselor de impresariat.
Primul start-up de pe lista lui Florin a fost lansat astazi si este un label digital dedicat mashup-urilor, acele mix-uri de piese muzicale cunoscute, din care producatorul preia doar anumite elemente – voce, partea instrumentala – pentru ca in final sa rezulte o melodie noua.
Alaturi de el, in proiectul Digital Mashrooms sunt implicati Flaviu Cicirean (membru al trupei Activ, producător Radio21/VibeFM) si Adrian Coroian (producător muzical, DJ). Cei trei artisti vor propune cele mai bune mashup-uri pe site-ul MashupCulture.net si vor promova acest nou gen muzical pe Internet, pe radio si in cluburi.