Am tot vazut studii despre motivele pentru care consumatorii urmaresc brandurile in social media, insa am intalnit mai putine cercetari (spre deloc) despre ce ii determina pe utilizatori sa “divorteze” de o companie pe Internet. Exact Target vine cu date recente (din US) in acest sens in prezentarea de mai sus, din care am scos ca pentru newslettere si Facebook, motivul principal de despartire este dat de frecventa mare a mesajelor (Vin prea des!). In cazul Twitter, calitatea continutului primeaza si dicteaza divortul (Au devenit boring!). Cititi prezentarea, sunt cateva bune practici de retinut.
In fiecare miercuri voi publica pe blog un studiu interesant despre comunicare, social media, advertising sau marketing. Urmareste asadar seria “Research“ pentru cele mai noi statistici.
am scris si eu despre studiul asta pe blog. ar fi interesant sa vedem si un studiu facut pentru consumatorii din romania. de ce se despart “social” de branduri si cum se reflecta asta in relatia offline, cum afecteaza despartirea asta latura “comerciala” a relatiei.
am scris si eu pe DigitalReport http://www.digitalreport.ro/2148/de-ce-dau-unsubscribe-consumatorii/
Foarte buna prezentarea
dar ar fi bine sa mai citeasca si clientii, sa nu ne citim doar intre noi 🙂
divorteaza =)))