Pornind de la Topul Celor mai influenti oameni din advertising, realizat de DailyBusiness.ro, ZeList a masurat vizibilitatea acestor publicitari in social-media romaneasca in perioada ianuarie 2010 – ianuarie 2011. Au fost selectati 23 dintre cei mai influenti publicitari, cu intensa activitate in industria publicitatii din Romania.
Topul prezentat in imaginea de mai sus a fost realizat cu ajutorul ZeList Monitor. Pentru a identifica toate aparitiile advertiserilor in social media romaneasca, ZeList Monitor a parcurs 60.270 de bloguri, 45.135 de conturi de Twitter si peste 500 de surse ale principalelor publicatii online din Romania. Au fost cercetate de asemenea, peste 5.800.000 de posturi din blogosfera, 4.700.000 de comentarii, 17.000.000 de posturi pe Twitter si peste 3.500.000 de articole publicate in presa online.
E cam puţin 324 de menţionări pe luna 🙁 … cred ca nu sunt foarte corecte măsurătorile
Sunt pe un an!
monitorizarea s-a realizat dupa expresii exacte. adica, au fost luate in calcul doar mentionarile exacte si nu combinatiile de termeni. daca am fi ales sa mergem pe combinatii de termeni, ar fi rezultat foarte multe referinte care nu au legatura directa cu subiectul. timpul fiind foarte scurt, am ales sa monitorizam dupa expresii exacte.
Ups… se pare ca nu am fost foarte atent :D….;)
Urmeaza alegerile, deci cel putin Felix Tataru va beneficia de mult mai multa atentie. 🙂