Uneori este foarte usor sa retragi ce ai spus, chiar si dupa mult timp. Nu si in social media si nu daca reactionezi 4 ore mai tarziu. O stie mai bine ca oricine acum brand-ul Kenneth Cole, care incercand sa fie interesant, a ales neinspirat hashtag-ul.
Citeam pe Mashable ca reactia rapida conteaza foarte mult. Ar fi trebuit sa aiba si scenarii de criza deja pregatite, nu? Daca nu au un management al situatiilor “neconvenabile” atunci nu e de bine. Valabil pentru toti.
Dar totusi ma intreb nu cumva asa au atras mai mult atentia, lasand la o parte numele orasului?
Cred ca atentia pe care au atras-o a adus un minus de imagine si de simpatie brandului. Deci nu cred ca a fost binevenita.
Iar scuza mi s-a parut la fel de neinspirata si de lipsita de imaginatie ca si tweetul initial: “I apologize to everyone who was offended by my insensitive tweet about the situation in Egypt. I’ve dedicated my life to raising awareness about serious social issues, and in hindsight my attempt at humor regarding a nation liberating themselves against oppression was poorly timed and absolutely inappropriate.
Kenneth Cole, Chairman and Chief Creative Officer”
Nu cred ca a spalat imaginea brandului. A, si nenea Kenneth asta nu e la prima abatere de genul asta. A facut niste glume nesarate si despre 9/11. Deci cred ca o face cu buna stiinta pt a genera discutii in jurul produsului.