MANAFU*

Abonamente Evensys

4 optiuni esentiale pe Facebook Fan Pages pentru branduri

Noul fan page pe Facebook a venit joi cu o serie de imbunatatiri pentru a sustine si mai mult implicarea brandurilor in conversatie si interactiunea cu vizitatorii. Nu am intalnit pana acum o parere negativa la adresa acestei schimbari, iar multe branduri s-au grabit deja sa adopte noul layout.

Cum astazi este “Facebook Monday“, am pastrat ca subiect “noul fan page“, cautand sa subliniez acele imbunatatiri care mi-au atras atentia cel mai mult si care ar trebui stiute si de oamenii de marketing.

PHOTOS
Probabil cea mai vizibila schimbare remarcata, dupa absenta tab-urilor, este data de includerea unui modul foto chiar in deschiderea paginii, asemenea profilului de utilizator. Din pacate, imaginile sunt afisate aleator, facand imposibila deocamdata utilizarea lor intr-un mod creativ. Totusi, o companie se poate folosi de aceste imagini pentru a sublinia valorile sale sau serviciile pe care le ofera. Asa am facut eu.

INTERACT AS A PAGE (Edit Page > Your Settings)
Vorbim aici de posibilitatea de a comenta si a da “like” in numele fan page-ului pe alte pagini sau profiluri, ceea ce va creste nivelul de interactiune. Cateva bune practici se impun, dar sunt sigur ca vor aparea pe masura ce incepem sa sa ne bucuram de aceasta optiune. Se va vorbi probabil despre “facetiquette“.

E-MAIL NOTIFICATIONS (Edit Page > Your Settings)
M-am bucurat mult cand a aparut Hyper Alerts si l-am folosit din secunda a doua. Acum Facebook ofera in-house, ca sa zic asa, serviciul de notificare via e-mail de fiecare data cand cineva comenteaza sau posteaza pe o pagina. Este o cale foarte buna de a monitoriza activitatea pe Facebook.

BLOCKLIST (Edit Page > Manage Permissions)
O alta bucurie pentru branduri este optiunea de a bloca aparitia unor expresii injurioase sau nepotrivite dupa “intensitatea” lor sau dupa cuvinte cheie.

Mai sunt cateva features interesante si utile brandurilor, deci vor mai fi posturi pe tema aceasta si ma astept la o avalansa de “how-to guides“. Va invit sa cititi si posturile scrise de Costin Cocioaba, Alexandru Bleau si Alexandru Negrea.

In fiecare zi de luni, voi publica aici pe blog un post despre Facebook, ce va aduce informatii noi sau utile pentru companii. Aceste posturi vor putea fi citite urmand si tag-ul Facebook Monday.

6 comentarii

  1. Manuel says:

    Ai facut foarte interesanta agina de facebook. Ma voi folosi si de optiunea de a face legatura dintre pagina si contul de twitter. Mai am inca de lucrat la pagina si am nimerit numai bine la articolul acesta pentru ca am vazut ca o lasasem balta. Shame on me.

  2. MoniManu says:

    Ce nu-mi place ii ca deocamdata nu ai optiunea sa comentezi pe fan-page-ul tau cu numele profilului, in loc de numele fan-page-ului, lucru care mi se pare o optiune foarte utila

  3. Bleau says:

    Multumesc pentru mentiune Cristi. Ai un typo la Alexandru Negrea 🙂

  4. Oana says:

    Ai! 🙂 Uite aici: http://awesomescreenshot.com/07b7di00f – trebuie sa debifezi optiunea respectiva

  5. popescu says:

    am remarcat o chestie ciudata si nu foarte importanta…cand folosesti “Facebook as page” nu se mai incarca pe pagina blogului aplicatia de Like Button si Like Box…cel putin asta mi se intampla mie pe blogspot…imediat ce treci pe profilul personal aceastea “reapar”

Comentează