Quora tinde sa devina subiectul inceputului de an, asa cum Foursquare a fost in 2010. Astazi mi-am activat si eu contul si m-am lasat “prins” in conversatii timp de cateva minute. Nu am comentat, am citit doar.
Daca auzi pentru prima data de Quora, afla atunci ca este vorba despre un serviciu de intrebari si raspunsuri, lansat de un fost sef tehnic de la Facebook, care a primit deja o finantare estimata la 11 milioane de dolari.
Poate va suna banal “un serviciu de intrebari si raspunsuri”, insa dupa ce il veti incerca va veti convinge de utilitatea lui, mai ales daca sunteti pasionati de online, antreprenoriat, marketing ori social media.
In RSS reader au aparut in ultimele zile cateva posturi despre Quora, semn ca a inceput buzz-ul. Vi le impartasesc mai jos.
- Starting out with Quora: my first impressions (eConsultancy)
- How Quora COULD Get Interesting (Chris Brogan)
- Let’s Talk about Quora (Ogilvy Digital Influence)
- 9 Ways to Get More Out of Quora (Mashable)
Va astept deci si pe Quora. Va trebuie insa o invitatie. Cereti pe Twitter sau Facebook, sunt multi cunoscuti deja activi. Sunt sigur ca va vor raspunde!
Ăsta e un fel de yahooo answers exclusivist, sanchi, să evite birjarii profesionişti care se-njură, off topic, între ei?
Partea cu cerutul invitatiei e un truc sigur de marketing. Daca e moca si accesul liber, nu intereseaza mai pe nimeni, cata vreme nu e (inca) o moda sa fii pe Quora.
Insa daca accesul e restrictionat, curiozitatea si statutul de a fi un “membru al unui grup select” ii pot convinge ele insele pe ceva internauti mai slabi de minte sa se inregistreze. Asa obisnuieste si Google sa mai porneasca initiative, se da o valoare suplimentara siteului respectiv, ca deh, daca nu ar fi valoros de ce ar fi accesul restrictionat, nu?
Google are un serviciu oarecum similar.
Se numeste Google Baraza si e destul de promitator.
quora vs. yahoo answers :))
http://theantisocialmedia.com/wp-content/uploads/2011/01/Quora-Vs-Yahoo-Answers.jpg