Una din tendintele anului viitor, incluse de mine in prezentarea de la Social Networks Conference, este legata de proliferarea QR Codes. Sper sa am dreptate! Pe scurt, printr-o aplicatie instalata pe telefon si cu ajutorul camerei foto, o persoana poate scana un cod bidimensional (cum este cel de mai sus), pentru ca apoi sa primeasca pe telefon un clip video, un fisier sau acces pe un website.
Pentru a populariza aceast nou trend, Voxline Communication a lansat joi ebook-ul “QR Codes – Ghidul de utilizare a codurilor bidimensionale in marketing“. El poate fi descarcat gratuit de aici sau scanand direct codul QR de mai sus.
Ghidul ofera informatii elementare despre ce sunt codurile QR si care sunt particularitatile acestora aplicabile in marketing. De asemenea, specialistii in marketing vor descoperi exemple si studii de caz, bune practici, vor afla cum pot crea campanii care au la baza codurile bidimensionale si ce fel de continut se poate promova prin intermediul acestora.
E mai mult asa de fun chestia cu codu..scaneaza codu sa primesti un cod…ca sa primesti un cod la cod 😛
amin! să extindem funcționalitatea și mobilitatea smartphone-urilor 🙂 adică utilitatea.
Noi folosim codul QR pentru transferul datelor de pe site pe mobil. Verificati o pagina a unui PDI (ex http://bit.ly/etjZxV) – practic ai o carte de vizita instant pe telefon
marketing with qr code is cool . i saw lv is using qr code.
you may need barcode generator.you can download it on .onbarcode.