98-99%. Pe-acolo se învârte cota Google.
Eu, sincer, n-am întâlnit pe nimeni să intre pe Yahoo! sau pe Bing să caute ceva.
O cotă de 1% pentru Yahoo ar putea fi explicată de cei care instalează Yahoo Messenger default, cu tot cu toolbar… care toolbar le defineşte Yahoo drept motor de căutare implicit 🙂
[…] SEO este un acronim pentru Search Engine Optimization (în română: optimizarea pentru motoarele de căutare). Strategiile și tacticile de SEO au ca scop creșterea poziției unui website în paginile de rezultate care se afișează pe un anumit motor de cautare (Google, de exemplu, care în România are o cotă de piață de peste 90%). […]
As zice ca suntem pe unde sunt si italienii. Hm?
Probabil tot peste 90% 🙂
cam asa ziceam si eu. dar si nemtii si spaniolii sunt tot pe acolo.
sunt inca curios daca cineva face campanii pe bing. ia sa ma uit…
Daca ma iau dupa ce motoare de search imi trimit vizitatori, atunci zic asa:
Google: 98%
Others = Search.com, Yahoo, Bing = 2%
98%
cam la 99% 🙂
As zice 96%, 1%, Yahoo, 1% Bing si 1% din pacate, cele gen conduit.search.
Yahoo conduce doar in Japonia iar China si Rusia isi folosesc motoarele proprii, restul e “gugler”.
99,x%
98-99%. Pe-acolo se învârte cota Google.
Eu, sincer, n-am întâlnit pe nimeni să intre pe Yahoo! sau pe Bing să caute ceva.
O cotă de 1% pentru Yahoo ar putea fi explicată de cei care instalează Yahoo Messenger default, cu tot cu toolbar… care toolbar le defineşte Yahoo drept motor de căutare implicit 🙂
Cred ca peste 95%! Restul sunt chinezii de la Dragon care cauta pe Baidu 😛
Estimez un market share de 96.5% pentru Google in Romania.
Am găsit o statistică relevantă în acest sens, la StatCounter: http://gs.statcounter.com/#search_engine-RO-monthly-201008-201107-bar
Google e cam singurul motor de căutare în România.
[…] SEO este un acronim pentru Search Engine Optimization (în română: optimizarea pentru motoarele de căutare). Strategiile și tacticile de SEO au ca scop creșterea poziției unui website în paginile de rezultate care se afișează pe un anumit motor de cautare (Google, de exemplu, care în România are o cotă de piață de peste 90%). […]