Ma uitam peste ce am scris pe blog in acest an si mi-am dat seama ca subiectul numarul 1 a fost social media. Cumva nu a fost o surpriza pentru mine si din planurile facute pentru 2011, tot social media va primi cea mai mare atentie in posturi. Desi nu l-am declarat public, pot spune foarte usor ca acest blog este unul specializat deja pe social media. Este o buna arhiva personala de idei, ganduri, studii si cifre si stiu ca multi altii o urmaresc si chiar o folosesc.
Retrospectiva mea despre social media a ajuns la final acum, cu un ultim post ce cuprinde mai multe idei personale si studii internationale. (foto)
- 3 semne ca social media sunt “de viitor” (martie 2010)
- Efectul social media in lumea HR (aprilie 2010)
- Cum folosesc companiile social media (iunie 2010)
- 3 intrebari inainte de orice campanie in social media (iunie 2010)
- Ce este un Social Media Audit? (iulie 2010)
- Te-ai gandit macar la o politica de social media? (iulie 2010)
- Despre incredere in social media (august 2010)
- Cele mai bune campanii de social media din toate timpurile (august 2010)
- De unde te informezi despre social media? (august 2010)
- Cum au fost reflectati sponsorii CM 2010 in social media (septembrie 2010)
- Urmaritorii de pe Twitter sunt mai buni decat fanii de pe Facebook (septembrie 2010)
- Cat de importante sunt social media pentru branduri (septembrie 2010)
- Pagina de companie pe LinkedIn (noiembrie 2010)
- La ce nivel este compania ta in social media? (noiembrie 2010)
- Cum va arata agentia de publicitate a viitorului (apropiat)? (decembrie 2010)
- 7 tendinte in social media pentru 2011 (decembrie 2010)
Postul face parte dintr-o serie de articole retrospective pe cateva domenii legate de social media, ce ofera informatii, idei sau trimiteri catre resurse utile.