La Social Networks Conference, am deschis micul workshop despre Facebook cu prezentarea “Top 10 greseli pe care companiile le fac pe Facebook”. Ce am scris in PowerPoint poate fi sintetizat intr-un A4, asa ca m-am gandit sa fac un checklist simplu, ce poate fi printat si completat. Il puteti descarca in format PDF de aici. Cu ce alte greseli ati completa lista?
Pregatim acum Social Networks Strategy pentru 10 decembrie. Este o continuare a Social Networks Conference, orientata pe strategie, masurare rezultate si Facebook.
Se pare ca bifez si eu una, cea cu trimis-ul pe wall cu Netblogs. :-S
Cum setezi username-ul dedicat paginii, că n-am văzut pe nicăieri?
http://www.facebook.com/username/
Mulţumesc. Eu căutam bezmetic prin opţiunile fan page-ului 🙂
Foarte adevarat. Din acest punct de vedere, al promovarii online pot aprecia foarte mult compania Nikon.
Redbull are o pagina misto http://www.facebook.com/redbull
Am şi eu o curiozitate. De ce anume ar fi greşit ca o companie să aibă profil în loc de pagină? Chiar aştept un răspuns. Mulţumesc!
Un motiv ar fi:
“Profiles represent individuals and must be held under an individual name, while Pages allow an organization, business, celebrity, or band to maintain a professional presence on Facebook.”
Se pare ca Facebook interzice chiar utilizarea Profilului Clasic pentru companii, branduri, organizatii etc.
DAR motivele principale tin de statisticile care iti sunt oferite in Pages, numarul nelimitat de fani pe care ii poti avea si faptul ca nu trebuie sa accepti manual friends (fani in acest caz). Mai sunt si altele, da un search pe Google!
Aha… merci! Mai rămâne doar o problemă. Cum află oamenii de pagina ta ca să îţi dea like, presupunând că nu e nimeni care să se apuce, din propreâie iniţiativă, să le sugereze prietenilor chestia asta? Doar prin widget-urile de pe site-ul propriu?…