Mi se pare interesanta ideea, desi cred ca nu vom vedea asa ceva in urmatorii 5 ani in .ro.
Oricum, ING s-au remarcat de-a lungul timpului prin cateva miscari indraznete de marketing, probabil si pentru a alimenta si pastra identitatea fresh a brandului.
Mi se pare foarte indrazneata ideea. Si o sa imi rezerv dreptul sa il contrazic putin pe Marius. Nu prea cred ca in Ro o sa vedem asa ceva ca devenind un business in 5 ani. Sincer am incercat pe pielea mea. Tot ce pot spune este ca majoritatea companiilor nu sunt receptive la asa ceva. E ceva nou pentru ele, iar riscurile pe care si le asuma li se par prea mari. Eu sper totusi sa ma insel.
probabil mai putin confortabil pentru actor, e totusi ceva inedit si, cum spunea cineva mai sus, imposibil de neremarcat. ma intreb insa in ce masura te poate convinge sa cumperi produsul, avand in vedere ca oamenii raman fascinati de aparitia personajului, iar unii poate nici nu inteleg la ce se face reclama.
Cred că-i atît de genială încît sînt mari şanse ca publicul să nu observe brand-ul pentru care se face campania.
În altă ordine de idei, mă uimesc comentariile oamenilor trişti care nu cred că va fi şi în românia o astfel de campanie. Dacă ar privi partea artistică a acestei campanii ar înţelege că promovarea unui produs este artă în adevăratul sens al cuvîntului şi că duplicarea campaniei ar fi un mare păcat. Ţi-ar plăcea să vezi 7 copii ale unei mari picturi sau visezi să întîlneşti originalul?
aceasta campanie are legatura cu serviciile ING
daca e nevoie ar venii si la tine acasa sa te aiba client 😛
nu e nimic nou in acest spot: un tip legat de autobuz mare branza la noi o sa legam o pitzipoanca si o sa ai cerem sa spuna ceva
nu spotul face campania ci atitudinea bancii dupa campanie
Mi se pare foarte inteligentă mişcarea de a-l pune pe tip chiar la nivelul geamului autoturismelor… până la urmă asta e şpârla.. faptul că şi vorbeşte cu şoferii din trafic, e mai DIRECT. 🙂
Părerea mea e că dacă ar face cineva o campanie asemănătoare în România sigur s-ar termina tragic, fie pentru că omul nu ar fi bine legat de autobuz, fie datorită participanţilor la trafic.
Plus că respectivul tip va trebui să primească spor de stres… la câte manele va auzi din maşinile românilor. 😀
in sfarsit o reclama “reala”. este notoriu faptul ca firmele de asigurari isi pun clientii in cele mai dificile situatii. uneori de-a dreptul periculoase. altfel, ca si reclama, este o reusita. asta si pentru ca mizeaza pe “acrobatie”. este o reclama frusta, ascutita, “dura” pe alocuri. imi place pentru ca e ceva nou, nu-mi place pentru ca nu gasesc nimic subtil in ea. e un numar de circ reusit. sa speram ca si compania de asigurari este asigurata.
Este okca idee, sa tinem totusi cont de faptul ca este doar un TVC care prezinta un ipotetic OOH creativ al ING. personal, nu cred ca umbla pe undeva prin lume autobuze “colantate” asa.
De acord cu Bogdan, nu cred ca a fost un outdoor, ci mai degraba un viral care prezinta un concept de outdoor.
Apoi, ca tot se zicea de succesul unei astfel de initiative la noi, mai nimeni nu merge cu masina pe partea dreapta a autobuzelor . Autobuzul sta pe prima banda. Poate doar cand fac autobuzele stanga ar fi vazuta reclama de alti soferi, in rest ar omul ar vorbi unui lung sir de masini parcate, goale, care ar trece razant pe langa el.
Ideea e interesanta, dar daca omul ala ar suferi si cea mai mica zgarietura sau un incident minor, compania ar putea intra intr-o grava criza de imagine. Oricat de acoperitor ar fi contractul incheiat in prealabil, daca pui in balanata potentiale castiguri vs potentiale pierderi, cred ca balanta inclina mult inspre pierderi. Ar fi putut gasi o idee originala, dar care nu implica un asemenea risc.
O miscare indrazneata a celor de la ING.
Au incercat sa iasa putin din tipare… si au reusit. Pana la urma nu e nimic spectaculos, ma gandesc ca au vrut sa atraga atentia asupra lor,… si au reusit.
Foarte tare, am mai vazut una in aeroport unde statea cineva pe un scaun invizibil.
Mie imi plac la nebunie reclamele mai altfel decat cele la detergent din .ro
Mi se pare interesanta ideea, desi cred ca nu vom vedea asa ceva in urmatorii 5 ani in .ro.
Oricum, ING s-au remarcat de-a lungul timpului prin cateva miscari indraznete de marketing, probabil si pentru a alimenta si pastra identitatea fresh a brandului.
e geniala :))
Imposibil sa nu remarci asa ceva! Ft tare!
Pare totusi ca risca viata clientilor pentru a isi face publicitate 🙂
Cea din aeroport cu scaunul invizibil era a celor de la KLM şi era pentru Economy class 🙂 http://youtu.be/6NPF0A_vGC4 .
Asta a celor de la ING mi se pare mai spectaculoasă prin simpplul fapt că autobuzul se plimba prin oraş 🙂
Mi se pare foarte indrazneata ideea. Si o sa imi rezerv dreptul sa il contrazic putin pe Marius. Nu prea cred ca in Ro o sa vedem asa ceva ca devenind un business in 5 ani. Sincer am incercat pe pielea mea. Tot ce pot spune este ca majoritatea companiilor nu sunt receptive la asa ceva. E ceva nou pentru ele, iar riscurile pe care si le asuma li se par prea mari. Eu sper totusi sa ma insel.
probabil mai putin confortabil pentru actor, e totusi ceva inedit si, cum spunea cineva mai sus, imposibil de neremarcat. ma intreb insa in ce masura te poate convinge sa cumperi produsul, avand in vedere ca oamenii raman fascinati de aparitia personajului, iar unii poate nici nu inteleg la ce se face reclama.
Cred că-i atît de genială încît sînt mari şanse ca publicul să nu observe brand-ul pentru care se face campania.
În altă ordine de idei, mă uimesc comentariile oamenilor trişti care nu cred că va fi şi în românia o astfel de campanie. Dacă ar privi partea artistică a acestei campanii ar înţelege că promovarea unui produs este artă în adevăratul sens al cuvîntului şi că duplicarea campaniei ar fi un mare păcat. Ţi-ar plăcea să vezi 7 copii ale unei mari picturi sau visezi să întîlneşti originalul?
aceasta campanie are legatura cu serviciile ING
daca e nevoie ar venii si la tine acasa sa te aiba client 😛
nu e nimic nou in acest spot: un tip legat de autobuz mare branza la noi o sa legam o pitzipoanca si o sa ai cerem sa spuna ceva
nu spotul face campania ci atitudinea bancii dupa campanie
Ideea este de impact, pare un fel de originalitate de nisa si targheteaza zona metropolitana, pe langa cea de media, contra-cost.
Foarte tare ideea. Reclama personalizata :))
Asta-i reclama mascata la “Poxipol”. :))
Mi se pare foarte inteligentă mişcarea de a-l pune pe tip chiar la nivelul geamului autoturismelor… până la urmă asta e şpârla.. faptul că şi vorbeşte cu şoferii din trafic, e mai DIRECT. 🙂
Părerea mea e că dacă ar face cineva o campanie asemănătoare în România sigur s-ar termina tragic, fie pentru că omul nu ar fi bine legat de autobuz, fie datorită participanţilor la trafic.
Plus că respectivul tip va trebui să primească spor de stres… la câte manele va auzi din maşinile românilor. 😀
in sfarsit o reclama “reala”. este notoriu faptul ca firmele de asigurari isi pun clientii in cele mai dificile situatii. uneori de-a dreptul periculoase. altfel, ca si reclama, este o reusita. asta si pentru ca mizeaza pe “acrobatie”. este o reclama frusta, ascutita, “dura” pe alocuri. imi place pentru ca e ceva nou, nu-mi place pentru ca nu gasesc nimic subtil in ea. e un numar de circ reusit. sa speram ca si compania de asigurari este asigurata.
Este okca idee, sa tinem totusi cont de faptul ca este doar un TVC care prezinta un ipotetic OOH creativ al ING. personal, nu cred ca umbla pe undeva prin lume autobuze “colantate” asa.
De acord cu Bogdan, nu cred ca a fost un outdoor, ci mai degraba un viral care prezinta un concept de outdoor.
Apoi, ca tot se zicea de succesul unei astfel de initiative la noi, mai nimeni nu merge cu masina pe partea dreapta a autobuzelor . Autobuzul sta pe prima banda. Poate doar cand fac autobuzele stanga ar fi vazuta reclama de alti soferi, in rest ar omul ar vorbi unui lung sir de masini parcate, goale, care ar trece razant pe langa el.
Una peste alta, conceptul e interesant, incitant.
Ideea e interesanta, dar daca omul ala ar suferi si cea mai mica zgarietura sau un incident minor, compania ar putea intra intr-o grava criza de imagine. Oricat de acoperitor ar fi contractul incheiat in prealabil, daca pui in balanata potentiale castiguri vs potentiale pierderi, cred ca balanta inclina mult inspre pierderi. Ar fi putut gasi o idee originala, dar care nu implica un asemenea risc.
riscurile fac parte din viata de zi cu zi insa o campanie de genul acesta se poate potrivi unui numar restrans de companii.
Mi se pare o reclama su[er reusita … mai am si eu una reusita in link 🙂
apropo manafule, sa-mi zici daca-ti place 😀
brilliant…
O miscare indrazneata a celor de la ING.
Au incercat sa iasa putin din tipare… si au reusit. Pana la urma nu e nimic spectaculos, ma gandesc ca au vrut sa atraga atentia asupra lor,… si au reusit.