As putea spune ca social media nu sunt chiar atat de interesante pentru agentiile interactive. Stiu ca deja cele mai multe deruleaza campanii pe bloguri si retele sociale, insa nu am simtit acea efervescenta si afluenta de declaratii comparabile cu rumoarea pe care o faceau acum cativa ani firmele de web design si development vis-a-vis de publiciatea online.
Mi s-a parut de aceea un pic curios faptul ca la Internetics 2010 cele mai multe inscrieri au fost proiecte de social media. Iata si lista lor.
2.5. Best use of Social Media
Top Gear pe Discovery Channel
Goana dupa Ovi 2.0
Inter(heart)ivity
Cel mai tare job de programator
Herbal Essences – Social Network Activation: Hi5
Sofer de Romania
Concurs Tabara de supravietuire Discovery
Nescafé Lumea Cafelei
Korea Film Blog
Bloggeri in Africa
J&B cauta NO.1 Party City
Citate BuyBooks.ro
Facebook | HP Designjet – Great Printing for Great Designs
Facebook | Garnier Romania
Studentomat
Redescopera Romania
Mega Image – Facebook Fan Page
Libresse Free Gifts
Razbunarea Cepei
Golden Box
Magnum Rasfat Regal
Si sunt convins (stiu de la Webstock) ca ar fi fost mai multe, dar nu au fost inscrise (cel mai probabil) “din cauza” taxei. Ma intreb acum de unde a venit valul acesta de inscrieri din social media la Internetics? A fost o miscare tactica, se muta creativitatea din banner pe Facebook, e vorba de bugete? Voi ce credeti?
Interesant…
Topurile respective chiar pot fi de folos la ceva.. nu stui ce… 😉
Social Media se face pentru ca nu necesita bugete mari si are ceva rezultate. Nu e “rumoare” sau “efervescenta”, cum mentionezi in articol, pentru ca de cate ori poti menitona si populariza o campanie de maxim cateva mii de euro cu rezultate comparabile.
ma bucur ca TOP GEAR este pe primul loc… emisiunea mea preferata !~