Anul acesta, cheltuielile cu reclama pe retele sociale vor atinge in US valoarea de aproape 1,7 miliarde de dolari, potrivit eMarketer. In 2011, se estimeaza ca bugetele respective vor insuma 2 miliarde de dolari. Facebook va atrage jumatate din aceste sume, MySpace pierde teren, iar microblogging-ul atrage in continuare foarte putini bani.
La nivel mondial, investitiile in publicitatea in social networks vor ajunge in 2010 la 3,3 miliarde de dolari, ceea ce ne arata ca un pic peste jumatate di aceasta suma e cheltuita doar in US. Piata romaneasca nu are inca o cifra oficiala in acest sens.
PROMO: Vino la Social Networks Conference, pe 7 octombrie, la primul eveniment de marketing si comunicare in retelele sociale din Romania.
era de asteptat. din ce in ce mai multe companii se implica in socialmedia, prin initierea multor campanii. si aici pot sa-i felicit pe cei de la romtelecom, vodanfone, petrom
Pietei romanesti i-a luat ceva timp pana a avut un rezultat in ceea ce priveste publicitatea online, asa ca pe mine una nu ma mira ca nu are o statistica in ceea ce priveste cheltuielile pe o anumita ramura. Ne miscam mai greu, dar cateodata ma gandesc ca e bine ca ne miscam.