GfK Romania a investigat in Roper Reports 2010, studiul international care analizeaza valorile si stilul de viata ale consumatorilor, si obiceiurile de utilizare a Internetului de catre romani, inclusiv a retelelor sociale. Rezultatele cercetarii arata ca 55% dintre romanii din mediul urban, cu varsta peste 15 ani, utilizeaza computerul cel putin o data pe luna, iar 51% acceseaza Internetul lunar sau mai des.
In Romania, Internetul este folosit in principal pentru a “sta de vorba” cu prietenii sau familia si pentru distractie. Fata de consumatorii din alte parti ale lumii, romanii utilizeaza mesageria instant in mult mai mare masura: 63% dintre utilizatorii de Internet din orasele Romaniei, fata de 32% dintre internautii din 26 de tari de pe toate continentele.
Utilizatorii din alte state prefera in schimb sa tina legatura cu prietenii sau familia pe e-mail: 66% fac acest lucru cel putin lunar, comparativ cu 50% dintre utilizatorii romani.
Retelele sociale si comunitatile online sunt frecventate de tot mai multe persoane. 39% din totalul utilizatorilor de Internet cu varsta peste 15 ani la nivel mondial viziteaza cel putin lunar un astfel de site. in orasele Romaniei popularitatea retelelor sociale este mai mica, dar totusi 26% dintre cei care folosesc Internetul le frecventeaza macar o data pe luna.
PROMO: Vino la Social Networks Conference, pe 7 octombrie, unde vei gasi solutii si idei pentru promovarea in retelele sociale din Romania.
Sondajul GfK Romania explica oarecum inteligenta tinerilor din Romania si in ce scop folosesc Internetul. A murit Mircu-ul 🙁 😀
o sa ne uitam la printuri digitale cu isus