Titlul de mai sus este ideea principala a unui studiu dedicat Twitter si realizat de 360i. La baza sta faptul ca 90% din mesaje sunt trimise de consumatori. Mai mult, doar 12% dintre consumatori vorbesc despre brand-uri in tweet-uri.
Interesant mi se pare ca brandurile cele mai discutate sunt in mare masura retele sociale. Abia apoi vin nume din divertisment si tehnologie. Top 3 brand-uri include Twiiter, Apple (si produsele sale) si Google.
Gasiti studiul integral aici.
Foarte bine ca le-au dat apa la moara celor care tot ziceau ca twitterul trebuie sa devina un loc in care sa se faca publicitate, nu sa se discute si sa se creeze prietenii off-line.
Dar pe de altă parte nu sunt de acord nici cu o idee prinsă în trecut “I tweet as a person but I blog as a professional”… ca și cum nu ar fi vorba de una și aceeași persoană… Un tweet sau post pe blog este emis de o persoană care are viață personală și profesională. Sunt lucruri inseparabile altfel intrăm pe tărâmuri dubioase… dacă familistu’ din mine ar vrea autonomie ?