Turismul este unul din sectoarele foarte active in social media la noi. Pe Twitter si Facebook intalnesti deja multe agentii. Doua dintre ele ies insa in evidenta: Accent Travel si Paralela 45.
Accent Travel este una din primele agentii care si-au lansat un cont de Twitter, a dezvoltat campanii in social media, a sustinut antreprenoriatul online si recent a organizat o excursie la Budapesta pentru lansarea noii sale platforme de comenzi online.
Paralela 45 ar putea fi numita “agentia blogosferei”, fiind sustinatorul mai multor intalniri si deplasari ale unor bloggeri cunoscuti, cea mai recenta implicare fiind legata de “Plimbare prin Bucurestiul meu”. Interesant mi se pare si experimentul de pe blogul lor:”Spionandu-l pe sefu’“.
Mai cunoasteti si alte agentii de turism active in social media?
FOTO: AUSSIEGALL
http://twitter.com/clevertour
oh, da! – Millenium Travel – agentia din spatele Paravion.ro plus multe ale proiecte dezvoltate de Zitec (care au facut si Hotel Peeps – aplicatie FB) – mie grupul asta mi se pare cel mai activ. Paralela si Accent au doar interventii ocazionale dar Paravion.ro chiar e acolo mereu…
eu am castigat la un concurs pe Facebook – 2 excursii la un concurs Paravion.ro – una in Poiana Braso si una la Budapesta 🙂
Proeictul http://skifun.ro/ realizat de eximtur.ro/ cu cont de TW: http://twitter.com/skifunro si FB: http://www.facebook.com/pages/SkiFun/152130794187
Incearca si contul de facebook al primei companii de travel din Romania, Happy Tour, lider de piata de peste 10 ani.
http://www.facebook.com/#!/happytour?ref=ts
Merci
Europa Travel are o campanie pe facebook interesanta la http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=114369505266700&ref=ts
Cei de la Paralela s-au implicat si in BlogTrip
Agentii de turism cu cont pe Twiter sunt multe (le puteti gasi la @Cristina_Vladau Lists: Travel-Agents-RO). Problema este insa sa fie active si sa se bazeze pe ceva inovativ.
am un prieten care are o platforma de turism intern – Traieste Romaneste si stiu ca a promovat-o destul de mult pe FaceBook si Twitter – poate nu a avut o strategie foarte bine definita de Social Media insa platforma este interesanta – ti-o recomand daca iti doresti sa te plimbi prin tara sau daca vrei sa descoperi locuri din Romania…
https://twitter.com/ParavionRo
http://twitter.com/paravionro &
http://www.facebook.com/#!/paravion.ro &
http://www.facebook.com/calatorii
Multumesc pentru raspunsuri. Stiu ca sunt multe agentii pe Twitter si Facebook. Cred insa ca engagement-ul despre care se tot vorbeste in social media cuprinde mai mult decat atat. Si cred ca e valabil pentru orice tip de companie, nu?
De acord cu tine, dar nu as conditiona integrarea in categoria de “social media” de organizarea unor evenimente cu si despre bloggeri.
Nu as fi raspuns daca nu ai fi inceput articolul exact cu mentiunea legata de Facebook si Twitter, mai ales ca exemplele date de tine nu sunt neaparat cele mai vizibile in cele doua medii.
Multumesc,
P.S. La toate comentariile imi apare “21 hours ago” inclusiv la cel proaspat publicat.
Prezenta activa in social media – http://www.cazareparticulari.info desi nu este o agentie propriu-zisa…
În momentul acesta social media este privită de către turism că un fel de lampă a lui Aladin, dacă o freci un pic ţi se împlineşte orice dorinţă.
Astfel foarte multe agenţii sau hoteluri au conturi pe FB sau Twitter (Amiral, Hilton, Radisson, GoldenTulipTimes, Paradise Travel, Clever Travel etc) dar asta nu înseamnă nimic. Sunt aruncate nişte linkuri de pe siturile proprii şi se comunică starea vremii.
Angajarea la nivel de social media a agenţiilor de turism şi a Hotelurilor este într-o proporţie foarte mică îndreptându-se spre 0. Cu câteva excepţii notabile tocmai prin prezenţa lor mai activa.
Equilibrium TEAM: http://www.equilibriumteam.ro/
si pe f:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=172415&id=100000707725909&comments&alert#!/pages/Timisoara-Romania/Equilibrium-TEAM/362110534376?ajaxpipe=1&__a=61
Eximtur a avut o campanie interesanta in 2009 pentru ofertele la ski care a rulat pe bloguri si retele sociale (skifun).
Scurtă analiză a prezenţei hotelurilor din România pe Twitter, iunie 2011 http://t.co/ZbBRz9l
[…] că nu sunt pregătiţi pentru aşa ceva, strategia de comunicare în acest mediu fiind de fapt doar o dorinţă de a fi în trend cu ceea ce se întâmplă în […]
[…] 45, agenția blogosferei cum o numea, cu mai bine de jumătate de an în urmă Cristian Manafu, și-a inaugurat recent o filială de […]