A mai trecut o editie a Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume. Puteti vedea campaniile castigatoare pe site. Am si eu favoritele mele! Am deschis postul cu Grand Prix-ul la categoria “Film Craft”: The Gift. L-am apreciat foarte mult pe Robert Carlyle in The Man Who Walked Around The World. Va invit si pe voi a urmariti perfecta sincronizare din acest spot. I-a iesit la a 40-a incercare!
Nike ramane un brand mare si tare la Cannes. Campania integrata Livestrong a aratat atat creativitate, cat si ce inseamna sa ai influenta si putere in advertising (si buget). Si ma refer aici strict la ideea Chalkbot. Tot legata de buget (dar nu neaparat creativa) vad campania Twelpforce, realizata de Crispin Porter + Bogusky pentru Best Buy. Parca inspirata de un Nike mai vechi, campania EOS Photochains (Canon) a luat Grand Prix in categoria “Media”. Mie mi-a placut.
Anul acesta, am apreciat cel mai mult campania Be Stupid de la Diesel. Mi-am propus sa ajung si eu la Cannes, la editia din 2011.
ma bucur ca in sfarsit mai afla si altii despre LIVESTRONG la noi in tara!
E un pas inainte…