Vara trecut, am initiat un workshop de vara pe tema blogger relations, destinat oamenilor de comunicare din companii si agentii. Acum, pregatim doua seminarii pentru luna iulie, tot in zona social media. Mai avem cateva idei pentru toamna si evident subiectul va fi si in centrul mega-evenimentului Webstock 2010, din septembrie.
Social Media & Crisis Communication – 8 iulie – Imi propun o intalnire cu best practices, studii de caz si un schimb de idei si experiente intre comunicatorii prezenti la eveniment. Punem pe masa cateva exemple internationale graitoare, dar si situatii speciale locale.
Social Media for Pharma – 15 iulie – Continuam intalnirile despre social media pe industrii, dupa ce in ianuarie am vorbit despre impactul lor in domeniul financiar-bancar. Am ales acum domeniul farmaceutic datorita specificului sau si a implicatiilor pe care social media le pot avea asupra sa.
FOTO: JAMES, I THINK YOUR COVER’S BLOWN / LAVERRUE
Cel pentru Pharma va fi foarte interesant, mai ales din perspectiva legislatiei romanesti, dar si europene cu privire la promovarea medicamentelor.