Titlul postului nu e numele unei carti sau tema unei emisiuni TV. Este subiectul unui workshop pe care il organizez in cadrul Marketing360. In alte parti, se vorbeste foarte mult despre cum sa promovezi produsele si serviciile tale in fata acestui public tinta foarte important: femeile. Cum cred ca sunt multe sectoare care inca nu utilizeaza eficient sau chiar ignora acest segment, am pus in scena seminarul “Marketing to Women“, programat in ziua de 16 iunie, la Hotel Crowne Plaza.
Ne-am propus sa ne adresam atat companiilor care vizeaza direct target-ul feminin, cat si celor care indirect pot comunica mai eficient cu femeile. Am vizat aici atat companii din FMCG sau retail specific, cat si sectoare precum banking, auto sau chiar telecom.
INVITAT INTERNATIONAL
John Olivieira, invitatul special al workshop-ului, vine de la Sanoma Digital (Olanda), cu un background puternic in experiential marketing in media si Internet.
ALTI VORBITORI
Adina Vlad (Unlock Research), Raluca Oprescu (BrandBody), Adina Vasilescu (Sanoma Hearst Romania) si eu pe social media.
DETALII
Programul workshop-ului poate fi consultat aici, iar inscrierile se fac aici.
Cu toate schimbarile din media, cu rapiditatea cu care circula informatia astazi si cu toate gadget-urile si tehnologia din jurul nostru, comunicarea personalizata pe asteptarile si dorintele consumatorilor va fi un must-have.
Cam greu de comunicat cu femeile 🙂