Ii opreste lumea pe strada, ii provoaca sa recunoasca ca totul a fost doar regizat de dragul unei reclame, fac tot felul de scenarii pe seama lor. Cei doi miri din reclama Vodafone, Florentina si Valentin, pot spune ca viata lor s-a schimbat. Iar aventura lor in vazul lumii nu se opreste aici. Asta da curaj!
Daca “Nunta Hai-Hui” a fost o reclama cu un concept inedit, acum “Luna de miere Hai-Hui” ii duce intr-o calatorie “user generated” si de asemenea expusa in social media… Suna cam pretentios, nu?
Altfel spus, cei doi tineri pleaca in luna de miere si vor transmite pe Facebook, Twitter, Flickr si YouTube momente din calatoria lor. Partea incitanta vine odata cu implicarea utilizatorilor de Internet. Ei nu si-au stabilit o destinatie. Au cerut sugestii pentru vacanta lor si in functie de ideile primite, isi continua drumul. Intra intr-un “user generated road trip“! (ce-mi mai place sa inventez termeni!!!)
Cei care sugereaza un loc tocmai bun de vizitat intra intr-un concurs saptamanal avand ca premii un laptop Dell si o Cartela Internet Vodafone. Detalii complete despre concurs gasiti aici.