Maine este Mobile Marketing Conference. Aurora Enghis, Mobile Media Manager la ArboInteractive, mi-a raspuns la cele trei intrebari despre piata de mobile din Romania.
Cum apreciezi piata de telefonie mobila in Romania?
Piata de mobile in Romania este o piata la inceput de drum, care in ciuda faptului ca nu a explorat toate segmentele pe care s-ar putea extinde, manifesta cresteri spectaculoase de la an la an.
De ce ar trebui un om de marketing sa nu ignore acest canal de promovare?
In primul rand pentru ca este un canal nou, un mediu unde se elimina acel banner blindness intalnit in alte canale. Apoi pentru ca este un canal mereu on, mereu langa utilizator, un mod mult mai personal de a comunica cu utilizatorul. Nu in ultimul rand, datorita rezultatelor mult mai bune decat in alte medii de comunicare.
Care este rolul mobile-ului intr-o campanie?
Mobile-ul ar trebui sa devina un canal complementar intr-un mix de comunicare, fie aducand un input de interactiune instantanee a utilizatorului cu brandul dupa ce acesta a fost expus in prealabil unui mesaj, fie aducand mai multe informatii despre un produs / serviciu oriunde si oricand ar fi nevoie de aceasta informatie.