Initial, vroiam sa dau clipul mai sus fara prea multe vorbe, doar ca un exemplu ca publicitatea traditionala inca nu a murit (cum imi place mie sa zic atunci cand gasesc o executie interesanta). Dar mi-am dat seama de altceva. Acest exemplu nu ar fi fost un mare succes fara social media.
Cati oameni ar fi vazut acest om sezand pe un scaun invizibil? In primul rand toti cei care tranzitau aeroportul pe perioada campaniei. Si cam atat, nu? YouTube l-a facut insa si mai popular, blogurile si Twitter au contribuit la raspandirea lui etc.
Alte exemple care s-au bucurat de expunere in social media sunt Honda (primul clip transmis live) si de la noi, Vodafone (cel mai lung spot TV). In ambele cazuri, vorbim de o singura difuzare pe TV pentru fiecare.
Ce vreau sa spun este ca brandurile ar trebui sa integreze in planurile media si colportarea mesajului prin social media, pentru a beneficia de extra-expunere. Voi ce credeti?
absolut de acord. eu una cred in campanii integrate al caror succes sta atat in comunicarea lor offline cat si online. nu mi-e foarte clar de ce toata lumea incearca sa separe cele doua medii in loc sa se foloseasca de toate avantajele pe care fiecare le are.
nici o campanie a zilelor noastre nu ar trebuie sa se desfasoare exclusiv offline.componenta online (desi nu atat de puternica in Romania in acest moment cum ne place sa credem) este extrem de importanta datorita caracteristicilor (feedback in real time, monitorizarea impactului etc)
my 2 cents
absolut, dar deja fac asta intr-o oarecare masura
E o intrebare retorica !
hai sa zicem virale, sau chiar online in general, nu neaparat social media.