Revista Biz a realizat pentru al doilea an consecutiv un clasament al prezentei brandurilor in spatiul social media. La realizarea topului au fost luate in calcul voturile oferite de 30 de oameni din online si social media de la noi, rezultatele oferite de ZeList pentru 2009 si analiza initiativelor brandurilor nominalizate, facuta de Biz.
Brandul Vodafone pastreaza primul loc ocupat anul trecut, urmat fiind acum de Microsoft si LG, care au urcat in clasament de pe locurile 3 si 5. Surpirza sau nu, BCR intra in top direct pe locul 4, gratie campaniei Scoala de Bani si a proiectelor pe Netlog si in Second Life. La o privire de ansamblu, intre cele 20 de locuri, se regasesc cam toate brandurile care au avut actiuni notabile anul trecut.
Top Social Brands este parte dintr-un amplu articol despre social media in Romania, aparut in Biz 194 si disponibil de astazi pe piata sau online. Acest numar special beneficiaza de o campanie in social media si de un eveniment care va avea loc saptamana viitoare.
cred ca e prima oara cand te vad fara basca 🙂
ING doar pe 6? 🙂
[…] Marius Ghenea, presedintele grupului FiT Distribution, spunea că între primele zece companii cu cea mai mare vizibilitate în social media nu există o companie importantă locală, şi, aş mai adăuga eu, nici măcar una (în tot topul) […]