Amanarea editiei “Olimpiadelor Comunicarii” din 2010 pentru 2011 este un alt semn ca piata de evenimente (de business) din Romania cunoaste acum provocari mai mari decat anul trecut. Daca in alte domenii, oamenii devin un pic mai relaxati si se gandesc ca incet-incet criza trece, organizatorii sunt inca incruntati.
De altfel, am zis in diverse ocazii ca pe piata evenimentelor criza a inceput sa se simta din vara lui 2008, cu aproape jumatate de an inainte sa devina subiectul principal pe buzele tuturor. Si probabil vom iesi din criza cu sase luni mai tarziu.
2009 a fost un an greu pentru organizatori, in care am muncit de doua ori mai mult. In 2010, sunt semne ca vom munci de trei ori mai mult.
Ma incanta mult numarul mare de concerte anuntate in perioada urmatoare. E un semn bun, desi Emagic (liderul pe segmentul evenimentelor muzicale) are o agenda “cuminte” in 2010 si a anulat B’estfest. Sper sa ramana toate in program. Mai ales cele la care mi-am propus sa merg.
sper sa-ti organizezi bn lista ca sa nu cumva sa uiti ceva sau sa nu ai timp…multa bafta
partea naspa e ca in anul asta de criza chiar era nevoie de comunicare si de comunicatori buni. dar lasa ca recuperam la anul 🙂