PR Forum 2010 mi-a aratat cat de mult comunicare se va schimba. Am simtit schimbarea in dezbaterea despre leadership si comunicare, apoi in episodul Mandruta si ulterior in culisele unor campanii desfasurate pe plan local in ultimul an. Ieri la training, am simtit in discutiile purtate cat de importante sunt social media in PR. Ne gandim deci la un eveniment cu un format neconventional.
bravo pentru organizare, da’ sper ca mandruta n-a fost teaserul neconventionalului
asta nu realizeaza cred multi, ca piata se schimba, oamenii se schimba, nu ne mai adresam unei piete greoaie, ce tine de redactori sefi si tiparnite, ci unei piete zglobii, pline de oameni liberi, neinchistati, care rad cand aud actuala limba de lemn a PR-ului romanesc. Sa speram ca o sa schimbi ceva, desi tare mi-e greu sa cred
de acord, industria de PR trebuie sa se schimbe, e dominata de prostie si de nestiinta, de limbaj de lemn si de lipsa de relevanta. Insa aceasta se intampla pentru ca multe agentii de PR cu practici mai putin inteligente sau mai putin etice continua sa existe in piata, nesanctionate. Iar jurnalistii si reprezentantii social media ar putea fi un prim filtru. De ce nu impuneti un boicot impotriva celor care nu sunt ok, cum ar fi sa nu mai scrieti despre clientii lor. Ar fi cea mai buna sita. Si da, ziua de social media a fost foarte interesanta, multumiri Cristi.
Salut,tocmai m-am inscris pe sampler.ro,ai putea te rog sa imi dai mai multe detalii,cu privire la acest “program”?
PR interesant si schimbare in comunicare inseamna atunci cand un om scrie un text plictisitor iar alti 1000 de oameni care au bloguri publica acel text pentru ca nu au altceva ce sa scrie? Si poate 1-2 ziare mai anoste? Acum inteleg…
vezi ca linkul nu mai e bun, tipul de la micromoft a sters articolul. PACAT!
tocmai mi-am adus aminte de un detaliu din materialul video cu mandruta, legat de un blogger si nu gasesc materialul. trebuia postat in mai multe locuri, sunteti N persoane care ati linkuit spre micromoft si acum… ZERO