Ca si anul trecut, la PR Forum, incerc sa scot cat mai in fata social media. Daca ma uit la posturile din ultima saptamana, cele mai multe sunt pe subiect. Va spuneam (in postul anterior) ca o sa ne intoxicam. Sa revin la PR Forum. Pe 24 martie, pun in scena un training de comunicare online alaturi de Zoso si Bobby.
Ne adresam strict oamenilor de comunicare (chiar si cu atributii de marketing) din companii. Am ales sa avem doar 30 de locuri pentru a genera mai multa interactiune pe ideile propuse.
Agenda cuprinde, probabil, cele mai importante subiecte legate de social media ale momentului, fiind inspirate din experientele noastre reale avute cu diverse branduri (si oamenii lor) in ultimul an.
esti sigur ca e 24 Februarie ? 😀
Jupane, o mica eroare de corectat “Pe 24 februarie, pun in scena un training de comunicare online alaturi de Zoso si Bobby.” – suntem in Martie.
orice actiune care-l implica pe Zos despre social media se numeste gresit despre social media. ar trebui sa se numeasca anti-social media.
as fi curios daca anul asta vor veni agentiile cu lectiile facute, studii de caz si solutii acolo unde se cere 🙂
24 martie, ai scris 24 februarie
@piticu asta e o provocare pentru agenţii, având în vedere că sunt doar 30 de locuri disponibile. Nici nu mă indoiesc că cei prezenţi vor avea lecţiile făcute (sunt eu mai optimist de fel)
ce credentials de comunicare/marketing/branding/advertising au trainerii pentru a ghida imaginea unui brand? lasand la o parte experienta de blogging, social media, cunoasterea mediilor.
@andrei
Nu ai fost atent! E vorba de comunicare si relatii publice. Nu este marketing & advertising. Cred ca experienta fiecaruia este relevanta si ne cunoastem fiecare limitele!