La Digital Marketing Forum, vom avea, ca de obicei si o componenta de mobile marketing. Doi vorbitori cu experienta internationala si un specialist local vor oferi concentrat un ghid pentru campanii eficiente in acel medium despre care vom vorbi din ce in ce mai mult: telefonul mobil.
Ii dau dreptate lui Orlando Nicoara care a declarat pentru Digital Report:
Internetul mobil este cam la nivelul Internetului din 2001-2003, o tanara speranta. Diferenta e data de faptul ca nu va trebui sa astepte 5-6 ani pentru a confirma, etapele se ard mult mai rapid acum. In plus, are avantajul ca internetul incepe sa confirme, iar cei care sunt deja familiarizati cu online-ul se vor familiariza usor si cu online-ul mobil.
O analiza recenta realizata de Voxline a revelat cateva date interesante pentru piata promotiilor cu participare prin sms, la nivelul anului 2009:
- 3 promotii prin SMS au avut costuri de implementare/desfasurare de circa 100.000 euro
- 55% dintre campanii au fost insotite de site-uri dedicate
- 20 milioane de sms-uri au fost trimise pentru promotii
- 25 milioane RON reprezinta suma alocata premiilor in 2009
- 44% dintre promotii sa recurga doar la componenta de inscriere prin sms
- 1 milion euro este valoarea pietei de promotii cu participare prin sms in 2009
Voxline Communication a monitorizat pe parcursul anului 2009 peste 60 de campanii de marketing prin sms, realizate de 35 de companii, publicând cele mai importante rezultate ale studiului.
Marketing prin sms nu inseamna spam. Primesti un mesaj pe care nu-l astepti .Cum in email spamurile iti incarca emailul la fel si aceste sms-uri fac la fel cu telefonul.
Marketing prin sms nu inseamna spam?(Nu am pus semnul intrebarii)