Astept in fiecare an Super Bowl pentru reclamele create special (de cele mai multe ori) cu ocazia acestei competitii, despre care auzim an de an ca au costat sume colosale. Si fiecare editie creeaza putina valva in lumea publicitatii.
Anul acesta, subiectul principal de discutie a fost dat de iesirea Pepsi din pauza publicitara (o miscare interesanta pentru acest gigant al advertising-ului) si intrarea Google cu un clip in calup. Timpurile se schimba, nu-i asa?
Sa fie intr-un ceas bun ! ……trecerea ta pe noua adresa……..
Am sa te citesc fidel asa cum ai spus……chiar acum am sa te trec in blogrol ul meu…..
salutari all de la in incepator in blogerit……..
Da, timpurile se schimbă, iar în Super Bowl Ads am văzut aseară câteva lucrări excepţionale. Un exemplu este reclama la Doritos Lays.
apropo, stiai ca reclama aia era pe youtube cu vreo 3 luni inainte nu ?
uite aici toate reclamele de la superbowl http://www.youtube.com/user/adblitz