MANAFU*

Abonamente Evensys

Dupa Mini SeedCamp Zagreb

A trecut si primul Mini SeedCamp de anul acesta. Cele mai populare proiecte au fost anuntate aici. Desi nicio echipa romaneasca nu a fost selectata in lista celor 5 castigatori, toti antreprenorii prezenti la Zagreb au avut ceva de castigat. Cel putin cei cu care am apucat sa vorbesc deja.

Iata ce mi-au spus:

Cu siguranta experienta Mini Seedcamp merita. Am castigat feedback constructiv, prin care am inteles ce se vrea de la un pitch si, desigur, cateva contacte atat in online-ul romanesc, cat si din strainatate. Ideea de business cu care te prezinti trebuie foarte mult simplificata pentru prezentare. Trebuie sa vorbesti doar despre serviciul/produsul pe care te focusezi pentru a putea fi inteles. Daca ai si ceva lansat, cred ca obtinerea unei finantari este mai accesibila.
Alexandru Alecu, Editia Online

Mini SeedCamp a fost o experienta inedita. Am avut ocazia din postura de mentor sa fac o incursiune in psihologia antreprenorului balcanic.Este fascinant sa urmaresti reactiile unui antreprenor pus in fata unui reality-check de asemenea anvergura. Cred cu tarie ca adevaratii castigatori nu sunt cei alesi in urma votului public. Castigatoare sunt echipele care au reusit in 8h de discutii cu mentorii sa isi gaseasca identitatea produsului lor, sa inteleaga elemntele care le lipsesc, si care, pe parcursul urmatoarelor luni, vor intreprinde actiuni in acest sens.
Val Vladescu

Am avut o foarte buna ocazie sa cunosc “live” antreprenori din Balcani, Austria si Franta si proiectele lor, sa stabilesc legaturi cu experti din organizatii suport pentru mediul de afaceri si insitutii de private equity, care par sa deschida perspectiva unor colaborari de substanta pentru Incubatorul de Afaceri Software Timisoara. A fost, de asemenea, o buna oportunitate sa interactionez cu oameni care au sau vor avea un cuvant important de spus in industria online din Romania. Nu in ultimul rand, am cunoscut echipa si am vazut in actiune spiritul Seedcamp, un proiect pe care l-am urmarit cu interes, dar de la distanta, de cativa ani buni.
Radu Ticiu

Pentru mine, Seedcamp nu a fost un concurs ci un loc in care m-am putut evalua/compara cu ceilalti antreprenori europeni, a fost genul de eveniment unde mai mult am tacut si am luat notite. Asta pentru ca in sala au fost oameni cu businessuri online ce activeaza in mai multe tari, oameni ce au facut exituri, oameni ce intretin comunitati de milioane de useri etc.

Prima lectie m-a lovit de dimineata, in primele 30 de minute de la check-in, cand toata lumea si-a prezentat viziunea iar eu produsul. Diferenta dintre viziune si produs este imensa si, desi 80% din prezentari raman la stadiul power point, in momentul pitch-ului nu conteaza. Dupa sesiunea de prezentari, proiectele sunt luate la bani marunti si atunci se schimba datele problemei, insa prezentarea este cea care creaza prima impresie.
Razvan Tirboaca, AdCaptcher

Pe unii dintre participantii romani ii puteti intalni maine la SeedMoney Wednesday Breakfast.

La Mini SeedCamp Zagreb au fost selectate 5 start-up-uri romanesti. O parte dintre antreprenori au beneficiat de suportul Accent Travel, Mercedes-Benz GLK (Proiect4) si Vodafone.

Comentează