Sampler.ro este o idee mai veche. De prin 2007. Mi-a luat deci ceva timp sa o pun in aplicare si trebuie sa recunosc ca inca nu este cizelata pana la capat. Si probabil din acest motiv as fi amanat iar lansarea.
Ce m-a determinat insa? Grupul de bloggeri oficiali de la NetCamp.
Cand am pus intrebarea “Cine vrea sa fie blogger oficial?” pe blog si Twitter, ma asteptam sa primesc un anumit numar de cereri, dar nu atat de potrivite precum cele care au ajuns la mine in inbox chiar imediat dupa anunt. Pacat ca nu am putut extinde programul, sa ii includ pe toti.
Dupa mai multe initiative, campanii si evenimente de social media, pot spune ca unul dintre cele mai importante aspecte intr-un program de relationare este cel legat de alegerea omului potrivit pentru job-ul respectiv.
Daca in comunicarea traditionala vorbim de mix-ul de media, in social media vorbim, de exemplu, de mix-ul de bloggeri. Stiu ca suna putin pompos si ca nu vorbim asa in mod normal, dar in esenta cam despre asta este vorba.
Ce este Sampler.ro?
Eu il vad ca pe o platforma de comunicare (desi acum nu arata asa) intre branduri / companii si bloggeri / utilizatori de social media.
Ce face exact?
In acest moment cauta sa ii descopere pe cei interesati sa intre in diverse campanii, sa testeze produse si servicii sau sa participe la evenimente.
Ce se poate face?
Nokia a initiat ideea grupului de bloggeri oficiali de la NetCamp. Vodafone (alaturi de alte companii) ofera gratuit acces la Webstock si sustine un program extins de teste prin Gadgeteer. Daca vreti, orice activitate de pana acum care a implicat sub o forma sau alta unul sau mai multi bloggeri este potrivita pentru cei care vor forma “comunitatea” Sampler.ro.
Ce se cere?
Pentru moment este de ajuns inscrierea pe site. Exista un formular ce trebuie completat cu cat mai multe detalii pana la capat. Stiu ca sunt destul de multe informatii, insa toate acestea ne ajuta apoi la gasirea unor programe relevante.
Sustine si tu un grup de copii deosebiti. Sustine-l si tu pe Razvan!