Echipa site-ului favit.com a incercat sa abordeze bloggeri din Romania, Turcia si Rusia, urmand un ghid prezentat pe Strategist. ro. Radu Panciuc, regional manager la Favit, ofera cateva detalii despre cat de eficienta a fost campania de implicare a bloggerilor din cele trei tari in momentul lansarii site-ului in versiunea private beta.
“In cazul Romaniei, au fost trimise 123 de email-uri catre bloggeri care, dupa ce am analizat profilul acestora, am crezut de cuviinta ca ar fi interesati de produsul nostru. Primul e-mail a fost intitulat Cerere Accept Comunicare si a continut o scurta introducere a persoanei responsabile pentru piata respectiva, iar apoi prezentarea platformei favit.com in 3 propozitii.
In incheiere, ceream acceptul pentru a comunica cu acea persoana precum si descrierea urmatorului pas – trimiterea unui link personalizat pentru a putea accesa favit.com. Am atins o rata de raspuns de 41% (51 de raspunsuri la cele 123 email-uri trimise). Au fost trimise apoi 48 de link-uri de inregistrare, din care 41 au fost activate.
Campania care a avut loc pentru piata din Turcia a avut o rata de raspuns de 37% – au fost trimise 95 email-uri pentru a cere acceptul de comunicare dupa care 34 cu link-ul de activare. Colegul meu turc a fost multumit de rezultatele campaniei, avand in vedere ca a primit feedback important de la persoanele care s-au inregistrat pe favit.com. Mai mult de atat, mai tarziu a primit cereri si de la alti bloggeri in legatura cu invitatiile pentru varianta private beta.
Bloggerii rusi s-au aratat si ei interesati de produsul nostru, dar nu in procent atat de mare precum cei din Romania sau Turcia. Rata de raspuns a fost de 29%, cei care au raspuns aratandu-se foarte interesati sa testeze acest serviciu nou.”