Se vorbeste mult despre puterea publicului asupra brandurilor, despre modul in care blogurile si social media au influentat relatia client – companie. Prin noua repozitionare globala a brandului, sub sloganul “Power to You“, Vodafone sustine aceasta idee si totodata vine cu o promisiune serioasa in fata utilizatorilor: de a face lucrurile mai simple si de a oferi avantaje unice.
Anuntata astazi in Romania, noua identitate de brand a Vodafone este sustinuta de cateva initiative orientate spre mediul online:
- O noua campanie publicitara pentru comunicarea orientarii “Power to You“, cu un clip despre Internet. Il vedeti mai sus.
- Crearea unei versiuni speciale a browser-ului Opera Mini . L-am testat, este chiar rapid si este disponibil pentru 130 de modele.
- Pachetul Vodafone Email pe mobil ce ofera 25 MB trafic pentru acces la email si Internet, la 1,99 euro pe luna (TVA inclus).
- Relansarea website-ului intr-o varianta mai curata vizual si cu o navigare imbunatatita. Am observat ca au pastrat doar icon-ul din cunoscutul logo.
Dincolo de focusul pe Internet, Vodafone relanseaza si celebrul serviciu de relatii cu clientii *222, promitand o navigare mai usoara in meniu, dar mai ales posibilitatea de a intra in legatura mai usor cu un consultant. Cu ocazia aceasta, apare in prim plan Andreea, un personaj creat pe baza feednack-ului primit de la clienti.