Nu am avut niciodata probleme cu cardurile. Poate ca am avut prea multe la un moment dat si le tineam degeaba. Mi-am dat seama ca sunt genul “2 – maxim 3 carduri”. Prea multe PIN-uri de retinut.
Astazi insa un cunoscut m-a pus pe ganduri cand mi-a povestit ca i-a fost clonat cardul si apoi golit de o suma frumusica. Banuieste ca i s-a intamplat intr-o benzinarie bucuresteana. Acum ma gandesc sa imi intreb bancile daca am o asigurare, ceva. La ING, e simplu, sunt acoperit de sistemul Money Back Guarantee. Si citind despre aceasta garantie, mi-am reamintit de patania altui cunoscut, caruia nu i-au fost livrate produsele din Germania. Mda, nemtii nu mai sunt ce au fost! La ING, iti primesti banii inapoi daca nu ai primit coletul.
Nu am comparat acest webcard-ul cu altele, deci nu pot sa ma pronunt comparativ, insa pana acum tot pachetul de servicii, impachetarea in sine si felul in care comunica aceasta oferta ma fac sa ma declar multumit de ING.
(Mi-am adus aminte ca acum vreo trei ani m-am plans pe blog despre o experienta neplacuta la o tentativa de plata online cu cardul. E mult de atunci, asa ca s-a prescris.)