Am sa public zilele acestea cateva interviuri cu oameni din online implicati sub o forma sau alta in NetCamp / Launch48. Am inceput cu Vladimir Oane, acum il am ca invitat pe Dragos Stanca (seful diviziei de online de la Realitatea-Catavencu).
Ai fost printre primii care au sustinut ideea Launch48 in Romania. De ce crezi tu ca e important un astfel de eveniment?
Conceptul imi place pentru ca surprinde esenta modului de a face business in online. Uneori, de la idee la proiect pot trece, si in “viata reala”, cateva ore. Cu siguranta, rata de success a proiectelor lansate la foc automat este redusa, insa si un procent de reusita de 1% poate fi interesant, zic.
Am vazut ca oamenii sunt motivati de obicei de castiguri materiale si mai putin de cele legate de perfectionare. Ce crezi ca ar trebui sa-l motiveze pe un antreprenor un astfel de eveniment?
Aici e simplu: e un eveniment public. Prin urmare ideile (sau esenta care va genera ideea castigatoare) vor fi pe piata, vor putea fi “cumparate”, oamenii interesati vor putea lua in considerare investitia reala in idee. F5 este una dintre companiile care incurajeaza acest mod de gandire.
Sa inteleg ca F5 ar cumpara un proiect din Launch48? Ce fel de proiect ai in minte?
Pot sa spun ce nu am in minte. Nu proiecte de continut. Am obosit sa aud de idei geniale care incep cu “propun un site in care sa scriem despre”. Si nici proiecte non-content driven care sa fie “varianta romaneasca a…”. Simplitate, eficienta, originalitate, start-up fara investitii de zeci de mii de euro “maine”. Si cu un model, macar incipient, de business. Adica de a genera potentiale venituri. Asta caut.
Gasiti mai multe detalii despre Launch48 aici.