La Webstock 2009, compania de research Daedalus Millward Brown a prezentat in premiera rezultatele unui studiu calitativ despre retelele sociale Twitter, Facebook si Hi5. Scopul cercetarii a fost acela de a determina care sunt motivatiile pentru care romanii folosesc aceste retele si totodata cum se percep utilizatorii intre ei. Nu in ultimul rand, studiul ofera cateva informatii relevante pentru oamenii de marketing ce doresc sa lanseze campanii in aceste social networks.
dap; eu zic ca twitter si facebook sunt 2 instrumente f bune de “retele sociale”, dar foarte utile si pt reclama gratuita online, sub diferite forme;
[…] * via strategist.ro […]
[…] strategist. Share and […]
[…] Strategist AKPC_IDS += […]
util pentru cei care pasesc in social media in calitate de marketeri. daca te intereseaza te invit sa participi la o discutie pe o tema de actualitate legata de twitter pe linkedin (http://www.linkedin.com/newsArticle?viewDiscussion=&articleID=74002515&gid=1842826&split_page=1#comment_4) sau pe blogul meu. tweets at @flaviusv. merci!