Cautam sa cumpar ceva. Un alimentator de laptop, model mai vechi, ce nu e de gasit in orice shop. L-am gasit si am decis sa il comand, fireste, online, sprecial pentru livrarea la adresa dorita.
Am primit proforma destul de repede, nu instant cum ma asteptam din mesajul afisat dupa completarea datelor, dar e bine ca a venit in cele din urma.
Problema cu proforma era ca la adresa de livrare era trecuta o alta locatie decat cea dorita. Am vazut pe site ca pot fi apelati si prin YM si ca e cineva online. Le-am dat mesaj. Nimic. Am dat reply mail-ului cu proforma, cu acelasi mesaj. Nimic.
Am platit totusi produsul, sperand sa fiu sunat – dupa cum am solicitat la “Alte observatii” – inainte de livrare.
M-au sunat, ce-i drept, sa ma invite sa iau produsul de la sediu. Nu stiau daca se potrivesc niste mufe cu modelul meu.
Am hotarat sa ma duc maine, cu laptopul dupa mine, desi nu intentionam sa il iau, pentru ca e mai important sa imi rezolv problema repede, decat sa dau sanse doar celor care stiu sa faca o treaba ca lumea.
M-am mai calmat acum, iar gustul amar mi-a mai trecut si sper sa fie doar un caz izolat, chiar si pentru furnizorul respectiv. Din pacate, nu voi mai comanda la acel shop.