Anul trecut, dupa conferintele si workshop-urile Webstock, am avut si prima editie a premiilor web 2.0, competitie care a atras peste 100 de inscrieri. Astazi am anuntat lansarea inscrierilor pentru editia din 2009.
Ca si la prima editie, Webstock Awards 2009 se va desfasura pe parcursul a doua etape (preselectia si jurizarea finala) si va reuni doua echipe de jurizare diferite, formate din bloggeri, specialisti online, consultanti in comunicare si cunoscuti antreprenori locali.
Participarea la competitie este gratuita, iar toti cei interesati se pot inscrie in perioada 3-28 august, la adresa [email protected].
Proiectele inscrise trebuie sa se incadreze in una din cele 12 categorii propuse in cadrul competitiei – publishing, utility, viral, social networking, user generated content, user generated content (brand projects), video & audio, company & brand blogs, blogging campaigns, microblogging projects, content aggregation sau “altele”.
Etapa de preselectie se va desfasura intre 1-5 septembrie, iar jurizarea finala va avea loc in perioada 7-15 septembrie. Toate proiectele finaliste, inscrise in faza finala de concurs vor fi anuntate pe pagina oficiala a evenimentului Webstock.