Am pus titlul la intamplare. Nici nu imi dau seama, la ora asta, daca face sens. Ma rog…
Vroiam sa va intreb daca stiti reclama Bergenbier cu prietenii din viata noastra, cea in care ajungi sa bei o bere doar cu trei dintre ei. Ma gandeam intr-o seara vazand reclama cum s-ar aplica “filosofia” Bergenbier in social media.
Avem deja mii de friends si followers pe blog, Facebook, Twitter si LinkedIn. Cu cati dintre acestia am ajunge sa bem o bere, conform teoriei Bergenbier?
Eu n-am gasit un raspuns, nu am putut replica impartirea prietenilor ca in spotul Bergenbier. Si asta pentru ca sabloanele au fost date peste cap zilele acestea, cand am vazut ca oameni pe care i-am tinut la distanta sau de la care nu aveam nicio asteptare mi-au intins – neasteptat – o mana cand aveam nevoie, iar altcineva – pe care il consideram amic – mi-a lasat un gust amar. Si nu era de bere.