La inceputul anului anuntam pe blog rebranding-ul Absolut Vodka, iar prin mai inceperea campaniei IN AN ABSOLUT WORLD si in Romania. Este o campanie in care voi fi si eu implicat, voi reveni insa cu detalii pe parcurs!
Practic, noua campanie publicului ocazia de a vedea infaptuita propria viziune “in an Absolut world”, cum spune si sloganul.
In week-end, am fost in Mamaia la una din petrecerile estivale Absolut, unde principalul punct de atractie l-au reprezentat cinci creatii ale unui grup de designeri romani, ilustrand viziunea lor intr-o lume “absoluta”.
Am ajuns la clubul Wish Summer cu o ora intarziere. Cine a fost in Mamaia a povestit deja probabil despre ploaia torentiala si furtuna care au cuprins statiunea. Eu am dat pe Twitter, asteptand sa se opreasca ceva. Macar ploaia.
De la intrare privirea mi-a fost atrasa de instalatia Kristinei Dragomir, ce are in prim plan un personaj 3D care iese dintr-un tablou si isi intinde gatul catre sticla Absolut. M-am mutat apoi in spatiul gandit de Irina Marinescu, un caleidoscop dominat de o umbrela vintage. In spatele clubului, incerca (sau nu) sa stea nemiscat un model ce purta creatia Lenei Criveanu. Am bagat un pic in seama peretele multimedia facut de Rozalb de Mura, dar am apreciat efortul de a face un film. In final, m-am oprit la igloo-ul crosetat de Kinga Varga.
Site-ul Absolut Visions inca va invita sa va incercati viziunile “in an Absolut world”, urmand sa puna in practic o parte dintre ele. Acum, trebuie doar sa o gasesc pe-a mea.