Saptamana aceasta, organizez ultimele doua evenimente din primul sezon al acestui an: Optimism2009 si Blogger Relations Workshop.
Optimism2009 a aparut dintr-o idee dezvoltata pe Twitter si inspirata din actiunea Metro Smilers. Nu credeam ca va prinde la public, insa cele peste 150 de cereri de participare m-au convins ca e o idee buna. Agentia de PR The Practice a vazut postul meu pe blog si mi-a propus o sustinere din partea brandului Gusto. Tocmai se pregateau sa lanseze prima mare campanie de advertising, centrata pe …. optimism. Asa am reusit sa punem la punct un eveniment cu tot confortul necesar.
Cele 100 de locuri disponibile in sala au fost epuizate in scurt timp, insa dupa o reconfrimare a participantilor, am reusit sa mai oferim astazi cateva invitatii celor inscrisi pe lista de asteptare.
Evenimentul va fi transmis online de Radio Lynx si poate fi preluat de orice blog sau site prin inserarea unui cod (ca la YouTube).
Blogger Relations Summer Workshop isi propune sa aduca lumea relatiilor publice mai aproape de blogosfera. Ideea mi-a fost sugerata de o serie de posturi scrise de Zoso, Arhi, Bobby Voicu si VisUrat despre experientele lor cu unii oameni de PR.
Am venit asadar cu un scurt seminar concentrat doar pe dezvoltarea relatiei in PR si bloggeri, cu idei, sugestii, bune practici si studii de caz. Este un eveniment cu locuri limitate. Mai sunt disponibile doar trei locuri.
Dupa aceste doua evenimente, ne vom pregati pentru sezonul de toamna. Se anunta mai multe idei noi. Sper sa avem “vreme” buna.