In cei patru ani petrecuti in blogosfera am invatat multe lucruri. Am invatat, de exemplu, ca succesul si recunoasterea tin in mare masura de ce ofer si ce fac pentru altii.
Asa a fost si in cazul concursului LG, incheiat saptamana trecuta, la care am participat la invitatia lui Radu Ionescu. Povestea o stiti probabil deja. Pe scurt, am “angajat” agentia MB Dragan sa vina cu o idee de concurs pentru televizorul LCD pe care urma sa il ofer eu ca premiu.
Cred ca ideea MB Dragan a oferit o expunere importanta brandului LG in blogosfera si dincolo de granitele ei. Chiar mi-am propus sa facem un studiu de caz despre campania noastra. Sustin afirmatia mea cu cele peste 700 de inscrieri in concurs – ceea ce a arata interesul mare pentru idee – si 157 de mentiuni ale concursului LG.
Partea cea mai frumoasa, in opinia mea, a fost data de inserarea badge-ului cu televizorul LG pe multe bloguri, ceea ce a contribuit la cresterea expunerii brandului.
In final, ma bucur ca am contribuit la promovarea brandului si ca partea mea a avut un impact atat de mare. Este un rezultat pe care eu si MB Dragan il vom promova in fata multor clienti.
Voi anunta castigatorul televizorului meu vineri dupa-amiaza intr-un post pe blog.