Astazi am avut de ales: sa fac curatenie in Gmail sau sa cumpar spatiu extra pentru stocarea mesajelor?
Dupa ce anul trecut am optat pentru un cont PRO pe Flickr, acum am decis ca e mai bine sa maresc capacitatea casutei postale. Stiu, cei mai multi se mira cum am ajuns sa ocup cei 7 giga disponibili! Cred ca as fi putut sa fac loc si sa nu dau bani celor de la Google.
Acest post nu este despre comoditatea mea, ci mai degraba despre disponibilitatea de a plati pentru un serviciu online. De mai bine de 10 ani, m-am obisnuit – ca mai toata lumea – sa ma bucur de multe lucruri free si cu siguranta o voi face si in continuare. Dar in acelasi timp ma educ sa platesc pentru ce imi aduce valoare adaugata sau imi rezolva o problema. Si merita.
Cum este si serviciul de filesharing Dropbox. Daca pana de curand plimbam pe memory stick fisierele intre calculatorul de acasa si cel de la birou, acum folosesc Dropbox. Si chiar ma gandeam recent ca as plati 10$ pe luna pentru utilizarea serviciului la o capacitate marita, dincolo de oferta free actuala.
Am insa acum o alta posibilitate de a mari capacitatea: un program de referral. Fiecare nou cont inscris de cunoscutii mei imi aduce extra spatiu. E o idee are ma bucura si care in acelasi timp ma face sa cred ca la un moment dat voi da niste bani si la Dropbox. Ca la Google.