Marketerii si comunicatorii merg din nou la scoala. De data aceasta, nu mai invata din Kotler, Trout, Ries sau Wilcox, ci din Zoso, Arhi sau Subiectiv. E vorba de cursul de social media care din optional va deveni in curand obligatoriu pentru marile companii. Subiectul nu e usor de asimilat, totusi trebuie sa incepem de undeva. John Bell, seful diviziei digitale a Ogilvy PR, recomanda trei actiuni pentru integrarea social media in demersurile marcom:
- Pregatirea echipelor interne pentru social media prin training-uri
- Angajarea unor evanghelisti din randul early adopters sau formarea lor in companie.
- Training avansat corelat cu tactici de advertising si vanzari
“formarea unor evanghelisti in companie”?!? LOL
din cate stiam eu (poate ma insel), a fi evanghelist intr-un domengiu (trecand peste abuzul de tip viol la adresa acestui cuvant in ultima vreme) este o treaba de vocatie, de pasiune, de insight… treaba asta n-o formezi tu pe banda intr-o companie, wtf…
in rest, frumoasa initiativa – ati incercat sa gasiti si “evanghelisti” mai pozitivi? i mean: toti 3 sunt pasionati de ceea ce fac, dar zoso si subiectiv au prea multe fibre incordate a artzag, se bazeaza prea mult pe puterea de seductie a carcotelii – poate-ar fi bine sa-i puneti in contra-partida cu tot atatia bloggeri “pozitivisti”
Eros, in ce ma priveste, consider ca sint realist :))
@eros As invita echipele de evanghelisti de la Adobe si Microsoft sa raspunda!
uite ca tocmai despre asta postai si io pe twitter acu’ cateva zile: http://twurl.nl/d7uc6x
Am si eu o nelamurire. http://emildragota.blogspot.com/2009/05/social-media.html
lipseste un ”i” la comunicatori:)
@horea
mersi
Un foarte bun ghid pentru promovarea prin retelele sociale, realizat de Lon Safko, autorul bestsellerului “Biblia social media”, puteti citi aici: http://bit.ly/24pPj