Targetare. Un cuvant pe care il folosim de ani buni si care a facut istorie in mediul online. Un atu in demersul de promovare a Internetului. Un instrument pe car eil vom folosi din ce in ce mai mult in tot ce vom face. CapsLock are astazi doua posturi despre targetarea demografica si pe baza intereselor. Datele demografice par astazi un pic demodate, iar in unele cazuri nu isi justifica relevanta.
Urmarirea intereselor este insa o tactica mult mai buna, mai ales pe Internet, si probabil vom vedea diverse aplicatii si in online punct ro.
De exemplu, un publisher online ar putea aplica targetarea pe interese pentru site-uri de news sau chiar portaluri.
Pana in prezent toate site-urile de media si portalurile ofera acelasi continut tuturor vizitatorilor indiferent de preocuparile lor. Combinata cu personalizarea, targetarea pe interese ar imbunatati experienta navigarii in site si ar oferi acces direct la informatia interesanta.
p r o m o
Prodigy° ofera servicii de consultanta pentru imbunatatirea arhitecturii informationale a website-urilor si crearea unor experiente personalizate pentru vizitatori.
Si cum depasim frustrarea neincrederii?
O zi minunata iti doresc
James Crissilv, ma disperi cu formularea pe care o folosesti drept semnatura in comentarii. Toata lumea are zile minuntate si e numai contributia ta! Acum esti multumit?
Cum afli care-s interesele utilizatorilor? Te bazezi pe sinceritatea lor in completarea unor formulare, le monitorizezi preferintele in materie de pagini pe care navigheaza sau mai iei in considerare si alte metode? Daca da, care?
Multumesc
Am scris un articol despre greșelile targetării pe vârstă/oraș acum 9 luni. Spuneam:
Crezi că toţi trei tineri aleși sunt interesaţi de mesajul campaniei tale targetate spre bărbaţii 16-25 ani, din Bucureşti, venituri medii?
Nope.
Vrei să ştii mai multe despre ei. Vezi ce muzică ascultă.
Tot articolul aici: http://www.hiq.ro/blog/florin/2009/01/03/best-of-2008-target-muzica/