Acum o saptamana scriam aici despre cele cinci idei pentru industria de advertising, pe timp de criza, de la TrendSpotting. Asa mi-a venit ideea sa chestionez o serie de planneri foarte cunoscuti in advertising-ul local pentru a afla daca publicitatea ar trebui sa isi calibreze mesajele pe timp de recesiune.
Daca ne uitam la televizor, in afara ofertelor pentru masini (de altfel primul sector care a stiut ca altfel nu poate sa reziste), nicio alta reclama (sau cel putin nu mi-a ramas mie in minte) nu “ataca” recesiunea.
Am cerut asadar un raspuns la intrebarea: Ar trebui publicitatea sa isi adapteze mesajul la recesiune?
Mi-au raspuns:
Costin Radu, Managing Director, IQads / Smark
Stefan Stroe, Strategic Planning Director, Grey
Razvan Matasel, Partner, Arsenoaiei & Matasel
Dan Petre, Managing Partener, D&D Research
Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO
Elena Ionita, Strategic Planning Director, Leo Burnett
Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO
Cititi raspunsurile lor aici.
PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE