Ieri va prezentam cateva date din studiul ’’Internetul si comportamentul utilizatorului roman’’, realizat de eResearch la comanda iLeo. Astazi am primit cateva informatii suplimentare din care am extras urmatoarele concluzii despre publicitatea online:
Pusi in situatia de a fi producatori si de a decide pe ce canale media isi vor promova cu cel mai mare succes produsul, internautii au ales preponderent mixul de media “TV + Internet”.
- 52.8% au decis sa promoveze categoria auto – prin campanii de imagine; telecom – promotie (51.3%); bauturi racoritoare – promotie (50.4%) si bere-promotie (59.1%)
- in cazul celor care au ales campaniile de imagine pentru promovarea categoriei bere, opiniile au fost impartite echilibrat intre internet si mixul de media TV+Internet.
E clar de ce BEREA a luat 59.1% 🙂
Si de ce ne intereseaza ce mix de marketing ar alege internautii?
Exact intrebarea Danei vroiam s-o pun si eu…
De ce puneti intrebari dinastea?
Ps: cam exagerat cu “comportamentul utilizatorului roman’” mai ales ca bagi mixul ala.
Succes mai departe.
Recrutarea e cam tricky. daca se investigheaza doar tipuri de activitati de pe online e ok. dar daca ma uit la numarul de ore petrecut pe online-3 h nu-mi dau seama, e mult sau putin. si in raport cu ce. la fel procentul ridicat pentru cei care utilizeaza internetul mobil.
pe scurt, care reprezentativitatea esantionului in total populatie? si relevanta datelor?
Manafu bagi in seama si muritorii de rand cu un raspuns sau folositi blogul doar pentru ca “e la moda”?
Sau “nu e timp de asa ceva”, alte scuze…?
Macar nu mai lasati comentariile pe blog daca nu aveti de gand sa raspundeti.
E cam aiurea sa folosesti blogul in modul asta…e mai simplu twitterul.