Acum am vazut ca vineri pe tolo.ro a mai aparut un advertorial. Este al doilea, daca nu gresesc, dupa unul contractat de Millennium Bank anul trecut.
Incep sa imi schimb parerea despre advertorialele pe bloguri. Cred ca daca nu se abuzeaza (a trecut jumatate de an de la un advertorial la altul in cazul tolo.ro), daca subiectul este relevant cu adevarat pentru blogger si se adapteaza, daca este marcat cu ADVERTORIAL sau altfel si daca clientul isi asuma comentariile primite (daca sunt permise), atunci advertorialul poate fi o optiune de advertising pe blog.
Advertorialul Seat de pe tolo.ro este clar marcat ca publicitate, este oarecum pe “subiect” (desi daca nu gresesc din nou, Catalin Tolontan nu conduce), dar are comentariile inchise. Mi se pare o idee buna sa lasi comentariile active, macar sub moderare. Este un bun prilej de a primi feedback.
Ganditi-va ca e un moment foarte bun pentru toata lumea de a interactiona intr-o chestiune. Consumatorii pot cere extra info sau pot amenda constructiv oferta. Clientul va fi atent la ce se scrie despre el. Trust me, e foarte atent in perioada in care apare advertorialul pe blog!
Poate ar fi bine sa existe niste bune practici legate de advertoriale. Poate cei care le initiaza acum ar putea sa faca “regulile” jocului. Pionierii au mereu un impact asupra celor care vor veni din urma.
Ce mi se pare interesant… Am vrut sa revad advertorialul Millennium, insa postul respectiv nu mai exista. Ar putea fi parte din contract pastrarea pe termen scurt sau nedefinit a advertorialului?