MANAFU*

Abonamente Evensys

Online: Ce vindem de fapt?

Astazi multe bloguri au anuntat ca Orlando a cumparat blogul Monden.info de la Bobby Voicu. Probabil anul viitor vom vedea mai multe achizitii in blogosfera. Eu as vedea Bookblog in portofoliul Diverta, de exemplu.

Dar nu despre asta vroiam sa vorbesc.

Cand am plecat din presa, pe langa evenimente, vroiam sa ma (re)lansez in online cu cateva proiecte dezvoltate impreuna cu un investitor. Oferta lui suna bine la acea vreme. Din motive de “compatibilitate a zodiilor” nu am mers mai departe.

Desi la momentul respectiv nu vedeam o problema, m-am intrebat ulterior daca eu negociasem bine. Stiam ce “vand” eu de fapt (aveam doar niste idei)? Si oare masuram corect valoare lor?

Dupa mai multe contacte prietenesti cu comunitatea antreprenorilor din online, mi-am dat seama ca numarul celor care nu stiu cum sa isi aprecieze proiectele si sa negocieze este mare.

Cand Sergiu Biris a refuzat cei 80.000 de euro oferiti de Calin Fusu pentru Trilulilu, fie a avut un moment de inspiratie, fie credea foarte tare in proiectul sau si valoraea sa, fie a fost sfatuit bine. Altii insa, sunt convins, ar fi luat banii. La acea data, Trilulilu era la inceput si se bucura doar de ceva buzz in blogosfera si de cateva articole in presa.

Vroiam de fapt sa spun in acest post ca m-am gandit sa avem la NetCamp o intalnire dedicata negocierii proiectelor cu investitorii. Sa stim ce, cat si cum sa cerem. Am invitat aici trei dintre “rechinii” industriei: Vlad Stan (SeedMoney), Rachad El Jisr (Rockmedia) si Calin Fusu (Neogen). Sunt trei oameni care au vandut si cumparat site-uri in istoria lor.

Si ca tot am amintit de acesti “rechini”, pornesc de astazi o serie de interviuri de sfarsit de an cu mai multi oameni din online-ul local. Primul invitat este Calin Fusu.

Tags:

Comentează