MANAFU*

Abonamente Evensys

Events: Ideea castigatoare la Marketing Arena

Prezentare Elena Ionita

View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: elena ionita)

Ieri am avut a doua editie a Inspire, evenimentul de toamna al Evensys dedicat comunitatii de marketing si advertising de la noi. Am ramas cu multe idei noi si sper sa prind putin timp sa le pun cap la cap.

Vreau insa acum sa va arat prezentarea castigatoare la Marketing Arena, sesiunea in care 10 oameni de advertising s-au intrecut in idei de comunicare si marketing.

Ideea din prezentarea de mai sus ii apartine Elenei Ionita, planning director la Leo Burnett. Pe scurt, Elena a propus adoptarea steagului cu gaura, simbol al Revolutiei de la 1989, acesta fiind – in opinia ei – foarte apreciat de romani. Si eu unul nu vad de ce nu ar fi.

Anul viitor, la 20 de ani de la Revolutie, am putea adopta – cel putin la nivel national – acest simbol. Asta propune Elena si chiar se va interesa ce trebuie facut in acest sens. Frumos gest.

Daca ma intrebati pe mine, cea mai apreciata idee de aseara in blogosfera ar fi cea propusa de Stefan Voloaca, creative director la Bigger Group.

El a propus un rebranding al Capitalei pornit de catre noi, oamenii obisnuiti, nu de Primarie sau alte autoritati. Ba mai mult, a creat si o idee pentru o campanie: BucurESTI TU.

Avem si interesul si puterea sa schimbam imaginea Bucurestiului in primul rand pentru noi si apoi pentru vizitatori.

Eu mi-am oferit sprijinul alaturi de alte persoane prezente la eveniment. O sa ii iau un interviu lui Stefan pentru a va prezenta cat mai bine ideea lui.

Comentează